ח"כ צביקה פוגל: "אם נשבור כלים תבוא ממשלה רעה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ צביקה פוגל: "אם נשבור כלים תבוא ממשלה רעה"

    בראיון ל"מהדורה המרכזית" אמר ח"כ צביקה פוגל: "לא ניתן לשינוי הסטטוס קוו בהר הבית, בוודאי שלא לרעה. לא אנחנו ולא סמוטריץ לא ידענו על הפסגה בעקבה. אנחנו צריכים לעמוד באיזונים שאנחנו מצויים בהם. זו הממשלה הראשונה בהיסטוריה שיש בה רק אנשים מהצד הימני במפה, ואם נשבור את הכלים, נביא ממשלה רעה יותר. נכנסנו לקלחת כל כך רוחשת, ועברו רק 100 ימים. תנו לנו כמה ימי חסד"

    צביקה פוגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צביקה פוגל בראיון ל"מהדורה המרכזית" עם איתי גדסי: "ראיתי את סרטון הגזענות של הבנות מהאולפנה הציונית דתית. אני מצטער שראיתי, זה לא מתאים, לא מתאים לשום חברה. ברור לי לחלוטין שלא אפשרי שמי שיכתיב לנו את סדר היום בישראל יהיה חסן נסראללה. אם כן, אנחנו יכולים לחזור לגלות. אני יודע שמניעת עליית היהודים לעלות להר הבית, היא התחייבות שניתנה לירדנים ולאמריקנים בפסגה בעקבה. היה צריך לומר את זה, נתנו כביכול פרס לטרור"

    "עוצמה יהודית בראשותו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לא תיתן לשינוי הסטטוס קוו בהר הבית, בוודאי שלא לרעה. מה שכן, לא אנחנו ולא סמוטריץ לא ידענו על הפסגה בעקבה. אני מנסה להיות ריאלי ולעמוד באיזונים שאנחנו מצויים בהם. מצד שני, זו הממשלה הראשונה בהיסטוריה שיש בה רק אנשים מהצד הימני במפה, אין בה אנשי מרכז כמו גנץ ולפיד – אם נשבור את הכלים, נביא ממשלה רעה יותר"

    "נכנסנו לקלחת כל כך רוחשת, ועברו רק 100 ימים. תנו לנו כמה ימי חסד, יש לי הרבה סבלנות. התקציב הוא תנאי לממשלה. הרפורמה המשפטית היא תנאי להמשך קיומה, אנחנו צריכים להתנפל על הרפורמה בלעדיה אנחנו אורחים בכנסת".

    האזינו



    0 תגובות